سبک زندگی, مقالات عسل

خواص ژل رویال برای مردان

ژل رویال برای مردان

در این مطلب تصمیم داریم شما را با خواص ژل رویال برای مردان آشنا کنیم. ممکن است شما هم در خصوص این محصول و فواید بی نظیر آن چیزهایی شنیده باشید. ژل رویال یک محصول فوق العاده برای آقایان به شمار می رود و می تواند به درمان ناباروری در آن ها کمک کند. در واقع این محصول می تواند مانند یک داروی قدرتمند برای آقایان عمل کرده و جایگزین روش های درمانی پرهزینه و پرعوارض باشد.

برای آشنایی با خواص ژل رویال برای مردان، تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

ژل رویال چیست؟

بهتر است قبل از اینکه به معرفی خواص ژل رویال برای مردان بپردازیم، کمی با این محصول آشنا شویم. ژل رویال که به آن شاه انگبین یا ژل زنبور عسل هم گفته می شود، یکی از فرآورده های زنبور عسل می باشد. این ژل از خواص درمانی فراوانی برخوردار است و حتی در ساخت بسیاری از محصولات آرایشی هم از ان استفاده می شود.

زنبورهای عسل این ماده را برای پرورش لاروها در 3 روز ابتدایی و همچنین تغذیه ملکه زنبور تولید می کنند. جالب است بدانید ملکه زنبور با تغذیه از این ژل، می تواند حدودا 7 سال زنده بماند؛ این درحالی است که عمر زنبورهای کارگر نهایتا به 60 روز می رسد! پس از همین موضوع می توان به ارزش غذایی بالا و خواص بی نظیر این ماده پی برد.

طعم و رنگ ژل رویال اصل

ژل رویال اصل معمولا به رنگ سفید تا لیمویی تیره است؛ هرچقدر که از زمان تولید ژل مدت بیشتری گذشته باشد رنگ آن تیره تر خواهد شد. این محصول مزه ای ترش و شیرین دارد و از نظر غلظت هم درست مانند ژلاتین است.

مزایا و خواص مصرف عسل برای زخم بستر
مطالعه میکنم

خواص کلی و مهم ژل رویال

از مهم ترین خواص ژل رویال برای تمام افراد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش عوارض جانبی درمان سرطان
تقویت سیستم ایمنی بدن
کمک به جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
درمان فشار خون
کمک به درمان دیابت
تقویت پوست و مو و به تعویق انداختن روند پیری بدن
بهبود خشکی چشم
درمان پوکی استخوان
و…

خواص ژل رویال برای مردان

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال از خواص فراوانی برای سلامتی افراد برخوردار است. این محصول می تواند برای آقایان مانند یک معجزه عمل کرده و به درمان ناباروری و مشکلات جنسی در آن ها کمک کند.

طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه، این محصول می تواند روی قدرت اسپرم گذاری مردان تاثیر داشته باشد. به همین دلیل درمان ناباروری در مردان به عنوان یکی از اصلی ترین خواص ژل رویال برای مردان به شمار می رود.

در واقع بسیاری از مردان برای افزایش میل و قدرت جنسی و همچنین افزایش تعداد اسپرم از ژل رویال استفاده می کنند. این ژل حاوی مقادیر بالایی از انواع ویتامین های گروه B، پروتئین‌ها، فولیک اسید، اسیدهای چرب و مواد معدنی می باشد. تمام این مواد مغذی برای بهبود عملکرد اسپرم گذاری و باروری مردان لازم و مفید هستند.

علاوه بر این موارد، ژل رویال به دلیل برخورداری از مقادیر بالای مواد مغذی می تواند درصد آسیب DNA را هم کاهش دهد.

اثر ژل رویال بر اسپرم مردان

دانشمندان برای بررسی تاثیر ژل رویال بر اسپرم مردان آزمایشی انجام داده اند که نتایج آن بسیار جالب است:

عسل ارگانیک چیست؟
مطالعه میکنم

در این آزمایش، از 100 میلی گرم ژل رویال برای تولید تستسترون و پارامترهای اسپرم استفاده شده است. این میزان ژل رویال توانسته به افزایش تعداد اسپرم ها، بلوغ آن ها و همچنین افزایش حرکت آن ها منجر شود و فرضیه تاثیر ژل رویال بر باروری مردان را به اثبات برساند.

ژل رویال برای درمان ناتوانی جنسی در مردان

یکی دیگر از خواص ژل رویال برای مردان، تقویت قوای جنسی در آن هاست. مصرف این ژل می تواند تحرک اسپرم ها را افزایش داده و همچنین سطح تستسترون در بدن مردان را بالاتر ببرد. به این ترتیب میل و قوای جنسی در آقایان بیشتر خواهد شد.

از همین رو این محصول می تواند به عنوان یک جایگزین بی خطر برای درمان های داروییو شیمیایی مشکلات جنسی در مردان به شمار رود.

عوارض مصرف ژل رویال

علیرغم خواصی که ژل رویال برای مردان دارد در برخی موارد عوارضی هم برای این محصول گزارش شده است. اگرچه احتمال بروز این عوارض بسیار نادر می باشد، اما بهتر است از آن ها اطلاع داشته باشید تا در صورت مشاهده این عوارض هرچه سریع تر مصرف ژل رویال را متوقف کنید.

این عوارض شامل موارد زیر هستند:

حالت تهوع و سرگیجه
تنگی نفس
افت شدید فشار خون
التهاب و خارش پوست یا احساس تورم در گلو

مقدار مصرف ژل رویال برای مردان چقدر است؟

میزان و دوز مصرف ژل رویال برای مردان به وضعیت سلامتی، سن و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد و بهتر است از طریق مشورت با یک پزشک طب سنتی مشخص شود. اما به طور معمول آقایانی که برای درمان ناباروری و مشکلات جنسی از این محصول استفاده می کنند، می توانند 1 تا نهایتا 3 گرم از ژل رویال را در طول روز مصرف نمایند.

خواص عسل گل خشاش
مطالعه میکنم

نحوه مصرف ژل رویال برای آقایان چگونه است؟

بهتر است ژل رویال را بصورت طبیعی و خالص مصرف کنید و از مصرف قرص و کپسول و یا ژل رویال های حاوی مواد نگهدارنده خودداری کنید. البته ژل رویال به صورت قرص و یا کپسول موجود بوده و به راحتی می توان آن را مصرف کرد ولی توصیه ما مصرف ژل رویال خالص است.

پزشکان طب سنتی توصیه می کنند این محصول تا سه ماه متوالی مصرف شده و سپس آن را متوقف کرد.

برای نتیجه گیری بهتر توصیه میکنیم ژل رویال را همراه با عسل کنار (سدر جنسی) مصرف کنید که هر دو از طریق فروشگاه زنبورستان آهوتا قابل تهیه می باشند.

موارد منع مصرف ژل رویال

افرادی که به نیش زنبور عسل حساسیت دارند نمی توانند به صورت مستقیم ژل رویال را مصرف کنند. همچنین افرادی که به آلرژی و آسم مبتلا هستند، حتما باید با نظر و مشورت پزشک برای مصرف این محصول اقدام نمایند.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم شما را با ژل رویال و خواص شگفت انگیز آن برای مردان آشنا کنیم. همانطور که متوجه شدید، این ژل می تواند به درمان ناباروری در آقایان کمک کرده و بدون نیاز به داروهای شیمیایی گران قیمت، مشکلات جنسی آن ها را برطرف نماید.

به جرعت می توان گفت ژل رویال یک روش درمانی بدون عوارض و فوق العاده برای آقایان است و مصرف آن به تمام افراد توصیه می شود!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حاصل جمع زیر را تکمیل کنید. *